قیمت کمک فنر عقب چپ


                  کمک فنر عقب چپ

کمک فنر عقب چپ. در هر خودرو ممکن است به دلایل مختلف مثل تصادف، مستهلک شدن یا مشکلات فنی با آسیب دیدگی روبرو شود. این آسیب می‌تواند باعث شود که نیاز به قطعه‌ یدکی باشد. در این موارد برای ادامۀ حرکت و فعالیت اتومبیل به لوازم یدکی نیاز مبرم می‌باشد. کمک فنر عقب چپ کمک فنر عقب چپ باید متناسب با نوع و مدل خودرو مورد نظر باشد. به همین جهت اهمیت اصالت قطعات یدکی بسیار بالا است.

کمک فنر عقب چپ علائمی دارد برای اینکه بتوان تشخیص داد که این قطعه معیوب یا خراب شده است. در تشخیص خرابی قطعات یدکی باید از مکانیک ها و تکنسین های متخصص خودرو کمک گرفت. لطفا توجه بفرمایید نظر های پراکنده و غیر تخصصی می تواند مشکلات خیلی جدی در اتومبیل ایجاد کند. همیشه خرابی همراه با علائم نیست در بعضی موارد خرابی ها بی صدا و بدون نشانه اتفاق می افتند و زمانی مشخص می شوند که کار از کار گذشته است. پس می طلبد که سرویس های دوره ای خیلی جدی مورد توجه دارندگان وسایل نقلیه قرار بگیرد.

کمک فنر عقب چپ می تواند معیوب یا از کارافتاده شود. اما می توان با مراقبت ها و پیشگیری ها از صدمه به قطعات یدکی جلوگیری کرد. این نگهداری ها نه تنها از صدمه به لوازم یدکی اتومبیل جلوگیری می کند. بلکه عمر مفید آنها را نیز به شدت بالا می برد. به طوری که حتی ممکن است قطعه ای در طول عمر استفاده از خودرو هیچ گاه احتیاج به تعویض نداشته باشد. یکی از مهم ترین راه ها در به کاربردن این امر؛ حرکت آرام در ابتدای رانندگی مخصومصا در فصول سرد سال می باشد. به این نکته توجه بفرمایید که گرم کردن فقط مخصوص موتور اتومبیل نیست. و بایستی همه قطعات نیز مانند اتومیبل در ابتدای حرکت گرم شوند. کار گرم سازی معمولا با حرکت آرام مخصوصا در دست انداز ها می تواند انجام بگیرد.

در زمان سفارش لوازم یدکی به چند نکته لطفا توجه بفرمایید. مدل خودرو مورد نظر را حتما در هنگام سفارش قطعه ذکر کنید تا همکاران ما بتوانند سفارش شما را به درستی پیگیری کنند. با توجه به مدل خودرو ممکن است نیاز به شماره شاسی خودرو یا عکس قطعه مورد نظر شما باشد. علاوه بر تهیه اجناس به صورت حضوری امکان تهیه اجناس به صورت غیرحضوری (ثبت سفارش) نیز فراهم می باشد. برای تهیه قطعات یدکی می‌توانید با کلیک بر روی دکمۀ ثبت سفارش برای کارشناسان تِنشی پارت پیام ارسال کنید تا ما بتوانیم سفارش شما را در اسرع وقت راهنمایی کنیم.

خرید در محل

خرید در محل

ارسال با اتوبوس

تحویل به اتوبوس

ارسال با کامیون

تحویل به کامیون

ارسال با تیپاکس

تحویل به تیپاکس

محصولات
FAQ

سوالات متدوال

در زیر می‌توانید سوالات بیشتر پرسیده شده را مشاهده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

faq part for cars

جهت اطلاع از موجودی، قیمت به روز و ثبت سفارش روی دکمه ثبت سفارش کلیک فرمایید.

1. در ابتدا سفارش قطعه خود را از طریق دکمه ثبت سفارش ارسال بفرمایید.
2. تیم پشتیبانی در اسرع وقت درخواست شما را پیگیری و با شما تماس خواهد گرفت.
3. بررسی، اقدامات و هماهنگی های لازم جهت سفارش شما به شما انجام خواهد شد.
4. در صورت تمایل شما به خرید، می توانید اقدام به واریز وجه می فرمایید.
5. نوع حمل را با تیم پشتیبانی مشخص می فرمایید.
6. کالای شما برای شما ارسال می شود.

برای سفارش های شهر تهران با توجه به قطعه مورد نظر ارسال معمولا بین نیم ساعت تا یک ساعت انجام خواهد شد (به جز موارد خاصی که زمان از طریق تیم پشتیبانی اعلام خواهد شد).اگر سفارش شما برای شهرستان باشد و تا یک ساعت به پایان زمان کاری مجموعه نهایی شود؛ در همان روز کاری ارسال برای شما انجام خواهد شد.

1. ارسال از طریق پیک موتوری برای شهر تهران (تحویل حدود 1 الی 2 ساعت).
2. ارسل از طریق پیک های ارسال شده از طرف خود مشتری (مجموعه هیچگونه مسئولیتی در این نوع تحویل بر عهده ندارد).
3. ارسال از طریق اتوبوس های بین شهری (تحویل معمولا زیر 24 ساعت).
4. ارسال از طریق تیپاکس (دارای محدودیت بسته بندی و حمل - تحویل معمولا ارسال تا 48 ساعت).
5. ارسال از طریق کامیون های بین شهری (احتمال صدمه به بار - تحویل معمولا 48 ساعت).

با توجه با شرایط بازار لطفا در خرید خود دقت کافی بفرمایید.اماکان مرجوعی کالا تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18
روزهای پنج شنبه از ساعت 9 الی 14
تمامی تعطیلات رسمی مجموعه تعطیل می باشد.